Skip to main content

Misc Shqip

Misc Shqip

Video te zjedhura


Letersie

Comments

Anonymous said…
I'm amazed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that's both educative and interesting,
and let me tell you, you've hit the nail on the head. The
problem is an issue that too few folks are speaking intelligently about.
I am very happy that I found this in my search for something regarding this.


my webpage; games
Daniela said…
Përshëndetje, unë jam Daniella Williams Pasi kam qenë në lidhje me Anderson për vite me rradhë, ai u nda nga unë, bëra gjithçka që ishte e mundur për ta rikthyer atë, por gjithçka ishte e kotë, doja shumë që ai të kthehej për shkak të dashurisë që kam për të. E luta me gjithçka, i dhashë premtime por ai nuk pranoi. I shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një magjistar që mund të më ndihmonte të bëja një magji për ta rikthyer atë, por unë jam tipi që nuk besova kurrë në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër veçse ta provoja. e dërgoi me postë magjistarin dhe ai më tha se nuk kishte problem që gjithçka do të jetë në rregull para tre ditësh, se ish-i im do të kthehet tek unë para tre ditësh, ai bëri magjinë dhe çuditërisht në ditën e dytë, ishte rreth orës 16:00. Ish-i im më thirri, isha aq i befasuar, iu përgjigja telefonatës dhe gjithçka që ai tha ishte se i vinte shumë keq për gjithçka që ndodhi, sa donte që unë të kthehesha tek ai, se më donte aq shumë. Unë isha shumë i lumtur dhe shkova tek ai dhe kështu filluam të jetonim përsëri të lumtur së bashku. Që atëherë, unë kam premtuar se këdo që njoh që ka një problem marrëdhënieje, do t'i ndihmoja një personi të tillë duke e referuar atë te personi i vetëm real dhe i fuqishëm i magjisë që më ndihmoi me problemin tim. Ju mund t'i dërgoni email atij nëse keni nevojë për ndihmën e tij në marrëdhënien tuaj ose në ndonjë rast tjetër. Email: ellenspellcaster@gmail.com
WhatsApp+2349074881619

1) Magjitë e dashurisë
2) Magjitë e humbura të dashurisë
3) Magjitë e divorcit
4) Magjitë e martesës
5) Magjitë lidhëse
6) Magjitë e ndarjes
7) Dëboni një dashnor të kaluar
8.) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj / magjinë e Lotarisë
9) dëshironi të kënaqni të dashurin tuaj
Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem për një zgjidhje të qëndrueshme. Email: ellenspellcaster@gmail.com
WhatsApp+2349074881619

Popular posts from this blog

Gentiana Ismaili

Gentiana Ismajli Gentiana Ismajli (Künstername: Genta) ist eine berühmte Sängerin aus Gjilane, Kosove. Berühmt wurde sie nach ihrem Auftritt im Programm im Radio Televizion des Kosovë mit dem Lied "Kthehu". Nach einer kurzen Zeit kam auch das Lied "Dridhem", wo es sich aber herausstellte, dass dieses Lied von einer Bulgarin geklaut worden war. Sie ist sehr gemocht, wegen ihrem Sexy Stil, ihren vaganten Mode Stil, aber auch wegen ihren schönen Liedern, diese in der Kategorie Turbofolk fallen. Momentan wohnt sie in Prishtine, einige Zeit hat sie aus in der Usa gelebt. Ihr geliebter ist Milot. Gentiana Ismajli - Nuk dua tjeter Gentiana Ismajli - Une jam fati yt Gentiana Ismajli - Dridhe Gentiana Ismajli - Kthehu

Leonora Jakupi

Leonora Jakupi Mp3: Leonora Jakupi Leonora Jakupi wurde am 3.März 1978 in Skenderaj geboren, Kosove. Heute ist sie eine der berühmtesten und schönsten Sängerinnen in Albanien. Ihre Karriere begann sie mit 15 Jahren. Ein Lied sang Leonora Jakupi für die Uck, damals beim Krieg im Kosove - namens "A vritet pafajesia". Sie sang dieses Lied für ihren Vater, dieser im Krieg starb. Heute lebt Leonora Jakupi in Prishtine mit ihrer Mutter, Schwester und ihrem Bruder. Im Jahr 2002 kämpfte sie mit ihrer größten Konkurrentin Adelina Ismajli In den Albanischen News gab es zwei Versionen vom Kampf - Die eine von "Bota Sot", diese von der Partei LDK sind und gegen Leonora Jakupi , sie glaubten die Geschichte von Adelina Ismaili. Dann noch das Magazin "Epoka e Re", diese PDk sind, Sie glaubten der Geschichte von Leonora Jakupi . Hm.. ich bin eher der Rugova und Adelina Fan ;) Hier sind einige Video Klips von Leonora. Leonora Jakupi - Nje Kompliment Video NEW Leonora j